چاپ        ارسال به دوست

دکتر مسعود ترکزاده ماهانی خبر داد:

افتتاح اولین مرکز رشد دانشگاه پیام نور کشور با مشارکت پارک علم و فناوری استان

دکتر مسعود ترکزاده ماهانی گفت:اولین مرکز رشد دانشگاه پیام نور کشور با مشارکت پارک علم و فناوری استان کرمان و با حضور رئیس دانشگاه پیام نور کشور و دکتر پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری استان کرماندکتر مسعود ترکزاده ماهانی اظهار داشت:به منظور استفاده حداکثری از تمام ظرفیتهای استان در جهت تقویت اکوسیستم اقتصاد دانش بنیان اولین مرکز رشد دانشگاه پیام نور کشور با مشارکت پارک علم و فناوری استان  کرمان و باحضور دکتر زمانی رئیس دانشگاه پیام نور کشور و دکتر پور ابراهیمی نماینده مردم  کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افتتاح و راه اندازی شد.

رئیس پارک علم و فناوری  توضیح داد: در این مرکز شرکتهای استارتاپی، اولین مرکز رشد بانوان ایران و شرکتهای کارآفرینی تجمیع شدند و در فضای کار مشترک ایده های خود را در زمینه های اجتماعی، صنعتی و فرهنگی تبدیل به محصول و وارد بازار کار می شوند.

دکتر ترکزاده   افزود: در این مکان مراکز رشدی که پیش از این با پارک علم و فناوری، دانشگاه پیام نور، استانداری و دانشگاه تحصیلات تکمیلی به صورت پراکنده کار می کردند اکنون در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه پیام نور در کنار هم جای گرفتند و از حمایت های مادی و معنوی پارک علم و فناوری استان  برخوردار می شوند.

 

 


١٠:٢٥ - شنبه ٢٠ مهر ١٣٩٨    /    عدد : ١٧٤٦    /    تعداد نمایش : ١٥٩٣


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج





اطلاعیه ها (بایگانی)
رویدادهای آینده (ادامه...)