چاپ        ارسال به دوست

به همت فناوران پارک علم و فناوری کرمان صورت گرفت

بومی‌سازی ۱۰ محصول فناورانه در حوزه ابزار دقیق

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل  پارک علم و فناوری کرمان، مهندس علی اسماعیلی مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان اظهار داشت: با تلاش‌های چندین ساله تیم تحقیق و توسعه شرکت دانش‌بنیان پنگان الکترونیک و حمایت‌های مادی و معنوی پارک علم و فناوری کرمان موفق شدیم ۱۰ محصول فناورانه در حوزه ابزار دقیق را از طراحی تا ساخت بومی‌سازی (ایرانی‌سازی) و به بازار عرضه کنیم.
وی افزود: این محصولات شامل انواع فلومترهای الکترومغناطیسی (کنتورهای هوشمند)، انواع سطح سنج اولتراسنیک، باد سنج و تجهیزات ابزار دقیق جاده ای که قبلاً از کشورهای اروپایی نظیر سوئیس و آلمان با هزینه‌های بالا وارد کشور می‌شد.
مهندس علی اسماعیلی بیان داشت: محصولات دانش.بنیان تولید شده در این شرکت دانش‌بنیان با دارا بودن قیمت مناسب‌تر نسبت به نمونه خارجی، افزایش شاخصه‌های فنی است که مورد توجه صنایع داخلی قرار گرفت و به سرعت جایگزین محصولات وارداتی شد.
وی تاکید کرد: برخی از این نمونه‌ها مانند سنسورهای هوشمند تونل‌ها، برای اولین بار در ایران و خاورمیانه با کیفیت بهتر نسبت به نمونه‌های اروپایی تولید شده است.
مهندس علی اسماعیلی راز این موفقیت را تیم تحقیق و توسعه قوی با پشتکار فراوان اعلام کرد و اظهار داشت: در حال حاضر تیم تحقیق و توسعه این شرکت با هشت نفر از بهترین نخبگان استان در حوزه مکانیک، الکترونیک، نرم افزار و بازرگانی دارای مدارک تحصیلی از لیسانس تا دکتری می‌باشند. 


٠٩:١٣ - سه شنبه ٣٠ مهر ١٣٩٨    /    عدد : ١٧٦٠    /    تعداد نمایش : ١٣٩٨


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج





اطلاعیه ها (بایگانی)
رویدادهای آینده (ادامه...)